Popis produktu
100 let reklamy Škoda od L&K po současnost. Výraz clámó překládá latinsko – český slovník jako hlasitě křičeti, volati. Spojení s reklamou je nasnadě. Hlasitě vyvolávat a vychvalovat své zboží už museli první obchodníci, protože vyrábět na sklad se nikomu nechtělo ani v dobách první dělby práce. Jak v průběhu staletí akceleroval technický pokrok, nejprve po malých krůčcích, pomalu a nenápadně, pak rychleji a nakonec zběsilým tempem, měnila se i reklama a její hlasité vyvolávání. Zprvu šlo hlavně o to, být slyšen. Quid in dicendo posset, numquam attendi, in clamando vides robustum esse, pravili latiníci a měli na mysli, že vyvolávač není veliký řečník, zato ale silný křikloun. Platilo to o trhovcích, později (v některých případech dodnes) nejen o nich.
Rok vydání: 2005
Nakladatel: Moto Public
Vazba: pevná s laminem
Formát: 240 x 290 mm
Počet stran: 224
Stav: velmi dobrý, desky s jemnými škrábanci, natržený hřbet