Historische Kraftfahrzeuge – Konkurrenzwagen der zwanziger Jahre
Soubor 9 černobílých fotografií „konkurenční vozy 20.let“ z rozsáhlé série publikované ve východním Německu. Rok vydání: 1981 Nakladatel: VEB Bild und Heimat Vazba: Formát: 150 x 105 mm Počet stran: Stav: velmi dobrý
Malý autosalon MVB – 1970
Soubor 12 černobílých fotografií z Mezinárodního veletrhu v Brně. Rok vydání: 1970 Nakladatel: ČTK Pressfoto Vazba: Formát: 105 x 150 mm Počet stran: Stav: velmi dobrý
Museo Dell’Automobile Carlo Biscaretti di Ruffia
Katalog turínského muzea Carla Biscarettiho. Obsahuje 8 stran fotografií vybraných vozidel a popis všech 291 exponátů v italštině. Rok vydání: 1972 Nakladatel: Museo Dell’Automobile Carlo Biscaretti di Ruffia Vazba: lepená v měkkých deskách Formát: 170 x 240 mm Počet stran: … Celý text
Motoristická současnost 1985 + příloha 1 a 2
Svázaný 17. ročník časopisu Motoristická současnost včetně dvou příloh věnovaných Juanu Manuelu Fangiovi a Mistrovství světa F1 1950-84. Rok vydání: 1985 Nakladatel: Naše vojsko Formát: 215 x 290 mm Počet stran: Stav: vynikající
Fiat 600 D Betriebsanleitung
Uživatelská příručka osobního automobilu Fiat 600 D. V německém vydání. Rok vydání: 1966 Nakladatel: Fiat Vazba: V2 Formát:150 x 210 mm Počet stran: 48 Stav: velmi dobrý
Motoristická musea v Německu
Sbírka katalogů a propagačních materiálů 23. německých motoristických muzeí převážně z první poloviny 80. let (Eine Sammlung von Katalogen und promotion-Materialien 23. Deutschen Fahrzeug Museen, die überwiegend aus der ersten Hälfte der 80. Jahre) : 1 Automobil-Veteranen-Salon Jürgen Viktor Mayr … Celý text
Fiat 500
Dítě poválečné euforie, Fiat 500, doslova posadil Itálii na čtyři kola. Byl symbolem mládí, optimismu a všeho italského. První souborná česká publikace poskytuje neuvěřitelně podrobný přehled technických, ekonomických i historických faktů o tomto sympatickém automobilu. Velmi kompaktní a jednoduchý vůz se narodil v roce 1957 a do počátku osmdesátých let jich v různých zemích vyrobili necelých pět milionů. Kniha začíná zevrubnou zmínkou o předválečných malých Fiatech 500, zvaných Topolino a o jejich poválečné generaci. Na ně navázala „Nová pětistovkaa“, která se později stala světovou ikonou nejmenších lidových vozů. Postupem doby se objevovaly nové modely s četnými vylepšeními. Fiátku se brzy chopily kreativní italské karosárny Pininfarina, Vignale, Ghia, Scioneri, Moretti a oděly jej do nových šatů. Existovaly verze kombi, plážová auta i různé kuriozity. Samostatnou kapitolu tvoří sportovní varianty úpravců Abarth a Giannini, formule i rekordní vozy. Zmíníme se o vybojovaných vavřínech. Pětistovky se vyráběly v mnoha zemích od Rakouska po Nový Zéland. Popisy jednotlivých verzí jsou doplněny základními technickými daty, obrázky a příklady původních prospektů. Zajímavá je i kapitolka o pětistovkách v Československu. Poslední část knížky se věnuje následníkům nejmenšího Fiatu a vyvrcholí představením velmi úspěšné nové generace typu Fiat 500 v roce 2007.